perjantai 17. kesäkuuta 2011

Trapped in woman's mind

Toistaiseksi ei tullut hirveää seksivyöryä vaikka uusi kausi lähtikin käyntiin. Sen sijaan olen todistanut itselleni olevani edelleen nainen, vaikka huumorintajuni härskiksi meneekin. Olen nimittäin jo tuhannen kerran taas huomannut, kuinka vaikeasti tavoiteltavat miehet ovat mieleeni. Esimerkki ajatusmaailmani ailahtelevuudesta:

En ollut oikein saanut selkoa, mitä ajattelen Tonista. Mukavan oloinen tyyppi, mutten oikein näe romanttista tulevaisuutta välillämme. Sitten eräs ilta, kun istuskelin terassilla ystäväni kanssa, näin hänen kävelevän naisen kanssa. Ajattelin: "Aika nopeaa toimintaa. Just kun mua ois voinut vähän kiinnostaa." Seuraava siirto ystäväni kanssa oli vaihtaa baaria. Sanoin haluavani käydä kotona mutkan viemässä tavaroita. Ystäväni sitten meni edeltä. Sattumoisin Toni oli ollut kyseisessä kuppilassa kavereidensa kanssa, ja lähtöä tehdessään hän oli kysynyt, minne minä olin jäänyt. Tämän kuultuani ajattelin: "Onpa takertuva tyyppi. Ei kiinnosta."

Tämä ajatusjuoksu naurattaa varsinkin näin jälkikäteen pohdittuna. :D

Tapasin Tonin tuon päivän jälkeen kantapaikassani, missä hän on myös töissä. Pientä välttelyä osaltani, mutta ennen lähtöä päätin käydä jututtamassa, etten olisi törkeä. Menin kysymään kuulumisia ja sain raportin seuraavan kahden viikon työkuvioista. Tähän kerroin jatkavani kaverini kanssa matkaa toiseen baariin. Minulle jäi kuva, että Toni olisi halunnut rupatella enemmänkin. Mutta itse olin sen verran humalassa, etten oikeastaan pystynyt keskistyneesti keskustelemaan. Jälkeenpäin käytökseni on harmittanut, koska Toni vaikuttaa ihan symppikseltä tyypiltä.

Mutta saa tietysti nähdä, mitä mieltä tästä kirjoituksesta olen viiden minuutin päästä.

PS. Kesä on tuonut nurmen pintaan kaikki kauniit miehet!

4 kommenttia:

  1. Tulee mieleeni Groucho Marxin ikimuistoinen viesti Briar's Clubille: "Pyydän eroa klubista. En halua kuulua mihinkään seuraan, joka hyväksyy minunlaisiani jäseniksi."

    ...paits Groucho oli tarkoittanut sen vitsiksi... :oP

    VastaaPoista
  2. Hah, :D

    Itse olen syvästi pahoillani siitä, että miehet joutuvat yrittämään pysymään perässä tämmöisen ailahtelun tahdissa. Ehkä siksi miehet tuntuvat olevan paljon kärsivällisempiä kuin naiset.

    VastaaPoista
  3. Olenkin aina kadehtinut sitä, kuinka helppoa ja yksinkertaista naisten elämä on.

    Naiset kun voivat elää miesten kanssa, kun taas miehet joutuvat elämään...

    VastaaPoista
  4. Ei se naisillekaan niin helppoa ole, kun joutuvat elämään itsensä kanssa. ;D

    VastaaPoista