torstai 9. helmikuuta 2012

Pientä päivitystä

Olen ollut jo moneen kertaan aloittamassa uutta kirjoitusta, mutta olin ajatellut säästäväni sen uuteen blogiin. En vain ole saanut keksittyä uutta nimeä tai nimimerkkiä, joten se nyt vähän lykkääntyy.

O-P:n kanssa on tainnut olla pientä kissa ja hiiri -leikkiä. Viikonloppuna hän pyysi minua mukaan juhlimaan, mutta olin jo lähdössä nukkumaan. Lisäksi minulla oli todella paljon rästihommia koulun suhteen. Ne tuntuivat sinä iltana todella tärkeiltä. En tiedä, onko minusta naista katsomaan kortteja O-P:n suhteen. En usko hänestä olevan suhteeseen kanssani. Tai minusta hänen kanssaan. Mutta silti minua häiristee vähän se, että saatan olla jonossa mukana parin muun tytön kanssa. En tiedä, miksi. Kavereitahan vaan ollaan. Olen kai sitten mustasukkainen.

Tommi on nyt jutellut kanssani vähän enemmän. Olin jopa jotenkin huomaavinani hänen katselevan minua koulussa. En tiedä. Itseasiassa toivoisin jopa hänen suhteen tapahtuvan jotain.

Sitten on A, joka nyt on kaikista selvimmin kiinnostunut. Mutta itse taas pidän häntä täysin ystävänä. Meillä on vuosia sitten ollut pari humalaista sähellystä, enkä halua uusia niitä.

Summaus: Olen hiukan ihastunut Tommiin, ja O-P:hen. Olo on kuin yläasteella, kun niitä ihania poitsuja on vaikka kuinka. Tuttua huttua peruskoulusta on myös se, että muut tytöt tuntuvat olevan minua ihanampia.

Ps. Tässä siis suunnitellaan uuden tunnuksen ja blogin luomista. Katsellaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti