keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Behind the drapes

Nyt ovat ajatukseni alkaneet hiukan selkiytyä tätä kasvanutta kysyntää kohtaan.

Kaveri. Hän nyt huitelee muissa maisemissa, joten en edes ymmärrä, miksi jaksan häntä ajatella. Muutenkin luulen, ettei meidän säädöstä mitään pidempää seuraisi. Ihana mies, mutta vähän hankala. Enkä halua polttaa siltoja takanani. Bros before ho's!

Tommi. Hänestä nyt on paljastunut uusia asioita, joten ihastuminen on jäänyt puoli tiehen. Panisin - ehdottomasti.

O-P. Hänestä en oikein ota selvää. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Hän on puhunut minusta kavereillensa, koska eräs heistä kysyi, olen minä se Sirocco. Sitten taas välillä vaikuttaa, että O-P:lla on muita kuvioita. Flirttiä meillä on pelissä, mutta jotain tuntuu puuttuvan. Mentiinkö jo ystävyys -alueelle? En osaa lukea näitä viestejä, koska olemme tunteneet jo pitkään. Hän pyysi minua vasta mukaan illan viettoon. (En mennyt, oli aamulla töitä.) Mutta hän ei vastaa kovin nopeasti naamakirjaviesteihin. (Mitä ikinä se tarkoittaakaan.) Ja, ja... Voisin keksiä vaikka kuinka erilaisia esimerkkejä asioista, joita en vain ymmärrä.

Tiedän kyllä, että itse olen aika ongelmallinen nainen, mitä tulee kommunikaatioon miesten kanssa. Olen välillä liian leikkisä, ja toisaalta taas vaikutan ihastuneenakin välinpitämättömältä, vaikka omassa mahassa perhoset leikkivät kamikaze-lentäjiä. Eli voi hyvinkin olla, etten kenenkään näiden miehen kanssa ole ollut tarpeeksi selkeä teoissani.

Tämän kuukauden motto voisi olla: Sanoista tekoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti