sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Girlsome

Miten tässä kävi näin? Tulin harrastaneeksi tyttökivaa ystäväni kanssa tässä viikonloppuna. Meillä kahdella on tästä jo jonkinlaista kokemusta muutaman vuoden takaa, kun eräiden viinantäyteisten bileiden jälkeen tultiin mun luokse jatkoille. Silloin meininki tosin oli hurjempi. Tämä mun kaverini sivilisäätykin on kokenut muutoksen viime kerrasta. Nykyään hän on naimisissa, silloin joskus vain seurusteli kyseisen miehen kanssa. Jälkikäteen hänen heilansa kuuli meidän juhlimisesta, minkä jälkeen sain kovasti miehen toimesta saunakutsuja.

Mutta nyt tämä touhu tuli aivan puun takaa, ja vieläpä lähes selvänä. Olimme molemmat juoneet kolme lasia viiniä, ja käyneet syömässä. Viimeisen lasin jälkeen päätimme tulla luokseni, koska minua ei kiinnostanut yökerhoilu aikaisen heräämisen takia. Luonani juttelimme niitä näitä, kunnes väsymys iski. Kaverini makoili sängylläni, ja kysyin, aikoiko hän jäädä yöksi. Hän vastasi torkahtavansa ennen kuin soittaisi taksin. Niinpä pesin hampaat ja siirryin hänen viereensä.

Heitin vitsillä, että voitaisiin nukkua lusikassa. Sitten kaverini kiepautti toisen jalan ylitseni. Siinä me olimme kasvokkain pienessä paketissa. Olin hiukan hämmentynyt ja jännittynyt. Yritin kuitenkin nukkua. Mikäs siinä kun kavereita kerran oltiin. Kohta ystäväni antoi minulle pienen suukon. Annoin hänelle toisen takaisin. Kohta olimme hävittäneet housumme, ja hipelsimme toisiamme.

Nukuimme yön vierekkäin, kunnes kuuden aikoihin aamulla ystäväni mies soitti vihaisena, ja sanoi tulevansa hakemaan.

Olen vieläkin vähän hämmästynyt illan kulusta. En oikein tiedä, miten kaikki oikein tapahtui. Oikeastaan olisin voinut uskoakin jotain saman suuntaista, jos olisimme olleet enemmän humalassa. Kun oikein innostun, saatan baaristakin kysellä tyttöjä jatkoille. Ikinä en ole ketään saanut.

No, ilmeisesti ainakin mun seksittömyysputki katkesi. Vai miten nämä hommat oikein lasketaan naisten kesken?

2 kommenttia:

  1. Kummitteleeko täällä? ..olisin voinut vannoa...ehkä minä vain olen harhoissani...täytyy tarkistaa lääkitys...

    No, tämän postauksen ilmestyessä olin jo muutamaan kertaan ajatellut ehdottaa sen täysi-ikäisyys-valinnan ottamista pois. Ärsyttää kun joka kerran pelotellaan "vain aikuisille" tarkoitetulla sisällöllä eikä täällä ole pitkään aikaan ollut kuin ihan normaalia elämää. Eikä tämäkään nyt varmaan kenenkään mielenrauhaa sotke - ainakaan ilman kuvia tai videoklippejä :o)

    VastaaPoista
  2. Ehkäpä tosiaan voisin poistaa sen varoitustekstin, kun seksielämä on viimeaikoina ollut todella köyhää. Ehkä se teksti onkin vain toiveajattelua!

    Helpottaisi omaakin elämää, jos ottaisin varoituksen pois. Olen joskus youtubeen vahingossa määritellyt itseni kymmenen vuotta nuoremmaksi, ja nyt en siis voi tosiaan lukea blogiani. Enkä välttämättä jaksaisi odottaa tilini täysi-ikäistymistä. :D

    VastaaPoista