sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Finnish gigolo

Olen tullut siihen tulokseen, että pahimpia pettäjiä ovat ne joista sitä viimeksi uskoisi. Tai voi olla, että pettäminen tuntuu härskimmältä sellaisen henkilön toimesta, joka vaikuttaa kaikin puolin kunnolliselta vävykokelaalta. Olin lentää tuoliltani (tai tippua sängystäni) pari vuotta sitten, kun eräs miespuolinen kaverini tuli luokseni jatkoille ja ehdotti seksiä. Häkellyin tuosta suuresti, koska en olisi koskaan kuvitellut hänen peuhivan tyttöystävänsä selän takana, enkä tosiaankaan uskonut hänen ehdottavan mitään sellaista juuri minulle. Heitin kyseisen herran pois kämpästäni. Tyttöystävä tuli kuskaamaan kyseisen miekkosen kiltisti kotiin. Myöhemmin mies kertoi pettäneensä avovaimoaan säännöllisesti. Hän kertoi pitävänsä itseään kunnollisena poikaystävänä siksi, että pettämisestä hänellä on aina ihan hirveä morkkis.

Tästä päästäänkin viimeaikaiseen lempiaiheeseeni, Tommiin. Hänellähän on tyttöystävä kotikaupungissaan. Tapasin Tommin viime kertaisen jälkeen taas baarissa. Hän oli ilmeisen hämmentynyt, kun huomasi minun bonganneen hänet jonkun uuden tsirbulan seurasta. He lähtivät samaa matkaa kotiin. Olin tottakai tapahtuneesta ihan helvetin mustasukkainen ja ravoissani. Raivoissani siksi, että nyt Tommista oli tullut silmissäni pleijeri muiden joukossa. (HAHAHA, nyt ihmettelette, miksen ole ajatellut niin jo aiemmin. Niin minäkin.) Harmittaa, että olen tuhlannut häneen ihastumistan. Ketuttaa kuvitelmani olevani jotakin spesiaalia ihan vain sen takia, että olemme tunteneet pidemmän aikaa ja että häntä kiinnostaa lähteä jatkoille kanssani. Dorka mikä dorka, kun erehtyy luulemaan riiauspyyntöjä ihastukseksi.

Kaikista huvittavinta on, että en ole ollut mustasukkainen hänen tyttöystävästään. Kai olen kuvitellut typerääkin typerämmässä mielessäni Tommin jättävän kimulinsa ah niin upean, ihanan ja kauniin Siroccon takia. Kaikki kuvitelmat henkisestä ja fyysisestä viehättävyydestäni tuntuvat kaikonneet hevon vittuun. On alkanut oikeasti käymään itsetunnon päälle, etten koe saaneeni huomiota keneltäkään. Uskottelen peilin edessä itselleni, ettei ketään miestä kiinnosta nähdä tätä ruhoa alasti. Olen hyvin uskottava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti