tiistai 28. elokuuta 2012

Some privacy, please!

Voi, nyt on pakko tulla taas avautumaan. Pyry nimittäin päätti taas kerran kysellä, olenko käynyt testeissä. Häntä kuulemma stressaa niin paljon. Mistä lähtien panokumppaneilta on alettu jälkikäteen kyselemään taudeista? Haloo! Kai minä nyt olisin sanonut, etten anna sutaista ilman kortsua, jos mulla olisi tippuri tiedossa. Pyry selitti, kuinka hänellä ei ole mitään oireita, mutta mielenterveyden vuoksi haluaa käydä.

Siis hittolainen. Eikö jokaisen pidä huolehtia omasta seksuaaliterveydestään? Miksi pitää ahdistella toista käymään testeissä. Menisi ihmeessä itse. Kyllä minä olen sen verran mukava tyyppi, että varmasti kertoisin edelliselle seksikumppanille, jos multa löytyisi joku tauti, ja niin olen kerran tehnytkin. Mutta nyt tilanne on se, että Pyry ei ole mun edellinen vällynlämmittäjä. Enkä minä hänelle soittelisi, jos jotain löytyisi, sillä olisinhan voinut saada sen hänen jälkeensä.

Vähän häpyä tähän touhuun!

Vastasin tosiaan Pyrylle, etten halua keskustellla asiasta hänen kanssaan, koska mielestäni seksielämäni ruitiminen ei hänelle kuulu. (Vähän hienotunteisemmin toki ilmaisin asian.) Mies taisi loukkaantua tästä minulle. Hän ilmeisesti kuvittelee, että minusta on kovinkin mukavaa puhua siitä, kuinka tautisena mies minua pitää.

Ja jos lukioita kiinnostaa, kävin vähän aikaa sitten testeissä ja negatiivisiä olivat.

3 kommenttia:

  1. Miksei hän käy itse testissä?

    Muistuu mieleen tilanne, kun yksi kumppani soitti melkein vuoden päästä ja pyysi käymään testattavana. Heillä oli uuden miehen kanssa jotain oireita ja mies kiisti tuoneensa mitään pöpöjä. Kumpikaan heistä ei halunnut käydä lekurissa, joten minut hälytettiin :oD No, kävinhän minä ihan mielenkiinnosta. Minusta ei löytynyt mitään, mutta se ei tod. tarkoita etteikö heillä voisi olla.

    VastaaPoista
  2. No niinpä! Sitä minä itsekin ihmettelen, sillä jos mulla olisi jotain, olisi myös mahdollista, ettei hänelle se ole tarttunut. Varsinkin, kun minulla on ollut muita hänen jälkeensä. Joissakin taudeissa on myös pidempiä itämisaikoija, joten tottakai kannattaa käydä testeissä, mikäli haluaa varmistua omasta terveydestään.

    Naurattaa koko touhu. :D

    Mutta sinä olet kyllä ollut aika reilu, kun olet käynyt testauksissa noinkin pitkän ajan jälkeen sutinoista!

    VastaaPoista
  3. Minä en ollut koskaan käynyt testissä, joten se oli ihan mielenkiintoista. Samalla sain ainakin yhden tarkistuspisteen, jossa minulla ei ollut mitään.

    Polilla kysyttiin miksi tulin testiin ja oliko minulla oireita. Lääkärin naama oli kyllä näkemisen arvoinen, kun kerroin minun olevan oireeton, mutta kumppanin jostain 8kk takaa soittaneen ja kertoneen heillä olevan oireita!

    VastaaPoista