perjantai 9. marraskuuta 2012

Image

Pahoittelen tätä kirjoitustahtia. Nyt on ollut aika raskasta. Koulu ja työkuviot on ihan päin persettä - erityisesti työhommat. Ehkä pitäisi alkaa miettiä, mitä oikeasti haluaa tehdä, koska tilanne on nyt se, että toiseksi paras vaihtoehto on poissa kuvioista.

Poden tällä hetkellä identiteettikriisiä. Millainen oikeasti olen? Millaiselta minun pitäisi näyttää? Miltä työni pitäisi näyttää? Mitä haluan? Missä en ole hyvä? Minusta tuntuu, että jossain vaiheessa käsitykset itsestäni ovat romuttuneet. En tiedä, olenko muuttunut, vai onko mun omakuva jotenkin vääristynyt.

Onko edes tervettä miettiä tällaisia asioita? Olin suunnitellut hermolomaa kevääksi, mutta koska työasiat kusivat ihan täydellisesti, ei minulla taida olla varaa sellaiseen.

Onko muilla samalaisia oireita?

Tekstistä ei myöskään tule nyt mitään, joten seuraava askeleeni on joko "aikaisin nukkumaan" tai "iltalenkille." Saa nähdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti