perjantai 7. toukokuuta 2010

Herääminen

Heräämiseni tapahtui jo viime syksynä, mutta haluan kertoa siitä vielä näin jälkeen päin.

Olin ystäväni kanssa parantamassa maailmaa eräs arki-ilta. Illan aikana saimme aikaan punkkuhuulet ja idean järjestää toisillemme sokkotreffit. Vieläkään emme ole näitä treffejä toisillemme järjestäneet, mutta silti koin oppineeni illasta paljon.

Olemme tämän ystävän kanssa erittäin läheisiä ja hyvin erilaisia - erityisesti miesmaultamme. Niinpä aloimme sokkotreffit mielessä keskustella siitä, millainen se unelmien mies oikein olisi. Olin siihen asti aina ajatellut pitäväni puheliaista ja itsevarmoista miehistä. Sitten heräsin siihen, että ystäväni ihannoi sellaisia, kun taan itse en oikein voi edes sietää niitä ominaisuuksia! Tajusin, että kuvitelmani pohjautuivat ensimmäiseen ihastukseeni, joka oli tosi iso persoona. Mutta sen jälkeen, kun täytin 15 olen viihtynyt enemmän vähän hiljaisten ja herkkien miesten kanssa. Ehkä kyse ei ole niinkään hiljaisista miehistä, vaan niistä, joilla ei ole tarvetta olla koko ajan valokeilassa.

Ehkä olen itse niin näkyvä persoona, että rauhallisempi mies tasoittaa minua.

Hassua, mutta monien mielestä naiselliset piirteet miehessä ovat minusta aika viehättäviä. Haluan, että mies osaa itkeä. Hiljaisuus tai kaukaisuus miehessä herättää minussa sellaisen mysteerinpurkuhalun. Tosin tottakai haluan miehen, jonka kanssa voi puhua mistä tahansa. Tajusin myös, että olen tapaillut miehiä, joista suurin osa on ollut aika naisvaltaisella alalla. Minulla taas ei ole mitään hoitoviettiä enkä ole kovin lapsiystävällinen. :D

Mutta sitten sänkyasioissa meneekin nämä minut toiveet ihan päälaelleen. Seksissä jopa törkeä itsevarmuus on hirmu kuumaa. Siinä on vain jotain erittäin seksikästä, kun mies tietää, että hänellä on jotain mistä minä pidän. Olen pohtinut, että itsevarma petikumppani, joka ei välttämättä ole niin kummoinen tekniikan puolesta, on parempaa peuhimisseuraa kuin mies, joka tietää monet niksit, mutta häviää itsevarmuudessa. Jep, voin suoraan sanoa, että sängyssä tämä neiti haluaa vikistä ja jättää viemiset miehelle.

2 kommenttia:

  1. Aika yllättävää, että jotkut naiset pitävät herkistä miehistä (jotka siis osaavat näyttää tunteensa myös itkien). Luulisi, että heitä innostavat ainoastaan oriit, jotka ovat kovanaamoja. Ehkä siis minullakin on toivoa..

    VastaaPoista
  2. Kyllä herkkiksille ottajia löytyy. :)

    VastaaPoista