maanantai 3. toukokuuta 2010

klara vappen!

Haluan kertoa vähän vapustani. Se alkoi ja loppui erittäin rauhallisissa merkeissä. Suurin draama tapahtui vappuaattona, kun vuokranantaja päätti tehdä vittumaisesti, mikä johti siihen, että tämä neitokainen etsii nyt uutta asuntoa tai elättäjää (vink, vink). Mutta ei avauduta siitä sen enempää.

Tosiaan vappu oli rauhallinen. Miesrintamalla ei mitään uutta ja veren alkoholipitoisuus säilyi hyvin alhaisena läpi viikonlopun. Ihan hyvä näin, sillä tasan vuosi sitten en olisi voinut kuvailla työväenjuhlaa näin. Ehkä olen ottanut jotain opikseni? Tai sitten olen vain tuuduttautunut siihen, että saan pian PEEENISTÄ. Jep, minulla on treffit Juhan kanssa piakkoin. Eikä deittailun säännöt ole minulle kovin tutut.

En tosiaan osaa sanoa, kuinka hyväksyttävää minun olisi paneskella menemään jonkun toisen miehen kanssa. Periaatteessa tuntuisi erittäin typerältä "säästellä itseäni" jollekin, jota en oikeastaan tunne, ja jonka olen tiennyt erittäin vähän aikaa. Vieläpä, kun tämä Joku asuu jossain Huitsin-Nevadassa. Niin, ja kun en ole oikein ole ihastunut häneen. Kiinnostunut joo, mutten kyllä kulje hattarapilvissä eivätkä hyönteiset pippaloi masussani.

Toisaalta taas en kyllä yhtään tiedä, minkälainen suhde voisi syntyä, jos heti alussa hyppelisi sängystä toiseen. Tästä taas päästään siihen, haluanko edes suhdetta nyt. Ainhan sellaista kivaa tapailua ja hengailua kaipaa, mutta seurustelu. Äh.

Okei, ajattelen liian pitkälle. Sitä paitsi tosiasia on, että enpä minulla ole kovin kiirettä ollut miesrintamalla pitkään aikaan. Joten en tiedä, tarvisiko minun näitä edes pohtia. Toisaalta taas, hyvinkin kiinnostavien tapauksien kanssa olen ollut yhteyksissä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti