tiistai 22. kesäkuuta 2010

Viikend

Olen nyt kävellyt kädessä ja pussaillut julkisilla paikoilla. En edes käsitä, miten olen voinut suhtautua siihen niin ahdistuneesti. Jälkimmäistä en edes tajunnut, ennen kuin Juha mainitsi asiasta myöhemmin. Joo. Oli kivaa.

Vietimme taas viikonlopun yhdessä. Syötiin ja juotiin hyvin yhdessä ja hänen kavereidensa kanssa.

Hiplailtiin kans aika paljon. Olen nyt ekaa kertaa ikinä livenä nähnyt kun mies masturboi. Tai no onhan sitä jotain pikku sneak peakkeja joskus nähty, mutta tää oli ihan eri juttu. Seki oli ihan huippua. :D Kaikki lähti tietenkin siitä, että itse menin pyytämään. Luulempa, että Juha pitää minua jo kunnon pervona, kun ihan avoimesti tuollaisia pyydän. Muutenkin kun saatan selittää ihan pehmoisia.

Oikeasti olen nauttinut ihan hullun paljon kaikesta hiplistä, mitä ollaan toisillemme tehty kun itse yhdyntäpuuhiin ei olla päästy. Minusta tuntuu, että koko seksittömyys on lähentänyt meitä ja saanut meidän puhumaan toisillemme avoimemmin omista haluista ja seksistä ylipäätänsä. Nyt asia on alkanut hiukan vaivaamaan, sillä selkeästi tämä on käynyt miehisyyden päälle, kun Juha ei ole ollut ihan yhtä innoissaan yrittämässä uudestaan - ja uudestaan. Olemme toki puhuneetkin asiasta. Mies on myöntänyt, että seksittömyys vaivaa mieltä. Hän sanoi, että jännitys on lähtenyt lähes kokonaan, mutta joku klikki silti on vielä kallossa. Vitsit, mua harmittaa niin Juhan puolesta. Viimeksikin oltiin niin lähellä onnistumista! Itse en nyt ajattele tuon olevan niin iso juttu, kun tiedän, että kyllä seksi vielä onnistuu ja hyvin.

Haluun vaan päästä yrittään uudestaan. Pian!

1 kommentti: