torstai 26. toukokuuta 2011

Desperate actions

Olin viettämässä iltaa työporukan kanssa. Viini virtasi kun saunottiin ja syötiin. Baariinkin suurin osa löysi tiensä. Ilta sujui todella mukavasti. Tutustuin uusiin ihmisiin, ja pidin hauskaa. Tunnelman lässäyttäjä oli Eksän uusi tyttöystävä, joka oli tietenkin eksynyt samaan paikkaan. Itseasiassa se ei menoani yhtään hiljentänyt. Päin vastoin. Vein kotiini väärän ihmisen.

Mitään välillämme ei tapahtunut. Ei se olisi ollut sopivaa. Onneksi tajusin laittaa stopin. Olen hyvin ylpeä kieltäytymisestäni, sillä aamuinen krapulapanetukseni oli jotain potenssiin 1000 sitten aikaisemmat kerrat.

Veikkaan muuten, ettei Suunnittelijasta kuulla enää tässä blogissa. Sain tietää, että hän ei taida olla tulossa sittenkään näille maille. Asia, jonka takia hän oli tänne tulossa, peruuntui vähän aikaa sitten. Herran opiskelut kyllä jatkuvat täällä syksyllä.

Sattui muuten hauska tilanne, kun olin ostamassa urheiluliivejä. Eräs miespuolinen tuttuni tuli niitä minulle myymään. Tilanne oli hämmentävä, hauska, erikoinen ja ehkä vähän flirttaileva. Hymyilin loppuillan kyseistä tapaamista.

Ystäväni alkavat olla sitä mieltä, että minulla olisi jo hyvä aika saada munaa. Näen, kuulen ja ajattelen pervouksia kaikkialla. Kuten nyt luultavasti tuossa liivien ostotilanteessakin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti