maanantai 2. toukokuuta 2011

Diipadaapa

Nyt on kiire takana päin, ja seuraavat neljä kuukautta ovat aika rennot. Nykyisessä työpaikassani minulla on tunteja aika vähän. Ihan hassua, kuinka paljon vapaa-aikaa minulla tulee olemaan. Olen ollut tosi tyytyväinen työpaikan vaihtoon muutenkin. Stressi on nyt ohi vähäksi aikaa.

Vietin ihanimman viikonlopun pitkään aikaan nyt vappuna. Tanssin ystävieni kanssa koko illan otsat hiessä. Juttelin jopa muutamalle kivalle pojalle illan aikana. Tein aloitteen yhtä kivannäköistä poikaa kohtaan, mutta hän ei tuntunut lämpenevän. Ei se mitään. Herra ei ollut tyly.

Olen jutellut Pojan kanssa taas yhä enemmän. Olen vähän ihastunut häneen, ja tottakai tunnen edelleen Poikaan vetoa. En tosin ole antanut itseni ihastua häneen ihan täysillä, sillä ymmärrän herran seurustelevan. Hiukan kuitenkin leikin ajatuksella, että Poika jättäisi tyttöystävänsä. Toisaalta, eiköhän ole lopun alun merkkejä, jos mies juttelee toisen naisen kanssa sellaisista asioista kuin me keskustelemme keskenämme.

Poika on päässyt osaksi omakivafantasioitanikin. Se on aika suuri saavutus, sillä en ole ikinä ennen ajatellut ketään tiettyä runkatessa. Muutenkin on kevät on tullut sillä saralla. Pari kertaa päivässä pidän hauskaa ladyfingerini kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti