sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Phishing

Olen viettänyt viime aikoina paljon iltoja ulkona juhlien. Se ei näy ehkä kirjoitusten määrässä. Miksi? Olen ollut niin jumiutunut ihanien ystävien ja tanssilattian liepeille. Olen tuuletellut oikein kunnolla. Onneksi en alkoholin määrän suhteen kuitenkaan.

Jossain vaiheessa aloin miettiä, mitä tämä tekee nyt mahdollisuuksiilleni saada kesäromanssi. Sitten tajusin, että baarissa tapaamani miehet eivät ole oikeastaan koskaan saanet sukkia pyörimään ballerinoissani. Juha on poikkeus, mutta silmäpelimme olikin jatkunut jo pari kuukautta ennen lähestymistä. Loppupeleissä en edes ollut todella ihastunut. Ihmetyttää hiukan, miksi sinkut haluavat löytää kumppaninsa humalassa. Onhan se helppoa, kun omat estot ovat jääneet narikkaan tai jopa keittiön kaapissa majailevaan jallupulloon. Valitettavasti ihmisten todelliset luonteet jäävät joidenkin humalaisten tapauksessa myös samaan säilöön.

Nyt sitten ihmetyttää, mistä minun pitäisi niitä poitsuja löytää. No, ainahan lukukauden alussa tulee uusia tulokkaita. Olen taas saanut matkakärpäsen pureman. Vuoden alussa toivottavasti voin huidella uusilla huudeilla. Se taas riippuu monista eri muuttujista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti