lauantai 21. huhtikuuta 2012

Ingen speciellt

Hiljaiseloa on ollut, eikä vain blogin puolella. Opiskelut alkaa olla pikkuhiljaa purkissa tälle vuodelle. Pari tehtävän palautusta, yksi parin päivän kurssi ja lopputyö, niin pääsen töiden makuun. Olisin päässyt oman alan palkattomaan harjoitteluun, mutta "money talks", joten jätin sen väliin ja teen muita hommia.

Nyt mulla on kuitenkin ollut hiukan dilemmallista koulussa. Minusta on tullut hiukan mustasukkainen. Tommista. Olen käärmeissäni, kun hän flirttailee jollekin toiselle tytölle. Mutta nyt meillä synkkaa taas hyvin. Itseasiassa minusta tuntuu, että hän vaivihkaa ehdotti minulle baarihommia. Puhuimme, mitä iltasuunnitelmia meillä on. Kerroin suunnitelmista mennä baariin A, vaikken ollut järin innostunut keikasta, joka siellä on. Tommi sanoi, että minunhan kannattaisi tulla illalla baariin B, jonne ymmärsin hänenkin olleen menossa. No, tottakai päätin mennä baariin B.

Kaverini taas eivät olleet kovin innoissaan suunnitelmistani, ja ilta päättyi kuitenkin aiemmin sovittuun paikkaan. Itse lähdin aikasin kotiin töiden takia. Kuitenkin olin aika harmissani, etten nyt päässyt näkemään Tommia yöelämässä, sillä ajatus yhteisistä jatkoista kutkutti paljon. En tiedä, olenko kertonut täällä blogissa, kuinka Tommilla on ollut tänä talvena tapana soitella minulle yöllä kävellessäänn baarista kotiin. Tämä on tapahtunut silloin, jos olemme nähneet illan aikana, tai jos on ollut puhetta juhlimisesta. Asun nimittäin miehen kotimatkan varrella, ja hän on kuikuillut kadulta, onko minulla kotona valot päällä. Minkä superidean tästä sitten yöllä saankaan? Päätän nukkua valot päällä kaiken varalta, josko Tommi sattuisi huomaamaan. Miten dorkamaista. :D Kun kuitenkaan herrasta ei ole kuulunut sen meidän lusikassa nukkumisen jälkeen. No, nukuin huonosti, ja lähden töihin silmäpussieläimenä!

Ps. Illan aikana minua ilahdutti baarissa eräs nainen sanomalla, että olen ärsyttävän hyvännäköinen nainen. Sainpa kunnon boostia itsetunnolle, kun talven aikana kertynyt vararavintokaan ei ole täysin vielä kadonnut.

2 kommenttia: