torstai 21. kesäkuuta 2012

Kesää

Mitään kummoista ei ole enää tapahtunut K:n tai Vaikean suunnalta. Vaikeaa olen tavannut, ja yhtenä iltana hän saattoi vihjailla haluavansa luokseni yöksi, mutten tajunnut sitä kyseisessä tilanteessa.

Kaverini A sen sijaan oli yhtenä iltana aika naisenkipeä. Mutta ei siitäkään sen enempää, koska itse en oikein ole kiinnostunut tyypistä. Pidän häntä vähän ressukkana, vaikka kyseessä ilmeisesti onkin oikea naistenmies. Itse olen nyt jotenkin keskittänyt ajatukseni K:hon.

Pyry taas hakee minusta jotain helvetin laastaria. Sen yhden surullisen illan jälkeen Pyry on jutellut minulle joka päivä. Joka ikinnen päivä. Aikaisemmin hänestä kuului ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Hän tosiaan on vasta eronnut kihlatustaan. Jotenkin ironista, että nyt hän etsii minusta lohtua ja seuraa. Pyry kuitenkin tiputti minut korkeammalta kuin kukaan mies aiemmin.

Pitää vielä jakaa sen verran, että vitutti kun Pyry alkoi pari päivää touhujemme jälkeen kysellä, onko mulla jotain tauteja. Sanoin, ettei tietääkseni ja kysyin, oliko miehellä jotain oireita, vai miksi kyselee. Ei kuulemma ollut oireita. Sitten hän selitti pitkät pätkät, kuinka hän ja hänen eksänsä molemmat ovat käyneet testeissä. Sitten kyseli perään, milloin minä olen tutkituttanut pilluni. Ei helvetti!!! Ensinnäkin olen sitä mieltä, että mikäli harrastaa suojaamatonta seksiä, on molemmilla oma vastuu tartunnoista. Ei niistä enää jälkikäteen kysellä. Riski on otettu, joten sitä pitää potkia itseään päähän eikä vinkua jälkikäteen. Toiseksi en todellakaan kokenut tarvetta alkaa selittämään seksihistoriaani hänelle. Niinpä sanoin vain, etten ole vähään aikaan käynyt testeissä. Hah!

Parastahan tässä on se, että viimeksi kun oikeasti tapailimme ja ehkä seurustelimme, itse olin käynyt sukupuolitautiteseissä ennen Pyryä. Mies ei ollut koskaan käynyt niissä, eikä halunnut mennä. Yritin patistaa häntä testeihin, koska ajattelin, ettei olisi mitään järkeä, jos itse menisin uudestaan. Jos Pyryllä olisi ollut jokin tauti, ei se välttämättä olisi ehtinyt tarttua. No, tarinahan päättyi, että siinä vaiheessa kun Pyry oli jo ehtinyt siirtyä toiseen ja kolmanteen naiseen, hän omantunnontuskissaan meni testeihin.

Pidä tunkkis, Pyry.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti