sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Oho

Niin siinä sitten lopulta kävi, että panin Pyryn kanssa. En oikein tiedä, miten ajaduin siihen, mutta niin vain pääsi käymään.

Olin viettämässä erittäin railakasta iltaa. Tuttuja tuntui tulevan ovista, ikkunoista ja hanoista. Olin juonut töiden jälkeen nopeasti vähän aloitteluviiniä, ja baarissa pitikin pysyä ihan vesilinjalla. Ainakin siihen asti, kun Pyry sanoi tarjoavansa minulle shotin. Sain shotin ja lasillisen viskiä. Ilo oli siinä vaiheessa ylimmillään. Pöydässämme oli yksi penkki liian vähän, minkä K ratkaisi sillä, että hän kutsui minut syliinsä istumaan. Olin huomaavinani, että Pyry oli hiukan närkästynyt uudesta istuimestani. Hän kävi välillä jututtamassa minua, mutta olin hiukan lyhytsanainen, sillä erään toisen henkilön seura kiinnosti enemmän. Taas oli hiukan flirttiä ilmassa K:n kanssa. Valitettavasti kadotin hänet kun lähdön aika koitti.

Pyry sen sijaan seurasi minua narikoilta ulos asti. Hän lähti mukaani kävelemään, ja minä tilitin, kuinka en ole voinut suhtautua häneen kovin positiivisesti. Mies kuunteli lieviä haukkujani ja saattoi minut kotiin. Meillä oli juttu kesken, kun saavuimme ovelleni, joten kysyin, haluaisiko hän tulla käymään. Juttelimme luonani vielä varmaan tunnin verran. Sitten Pyry sanoi, että hän voisi lähteä. En estellyt, vaan menin pesemään hampaani. Sitten mies kysyikin yöpaikkaa. Tässä vaiheessa olin jo 100% varma tulevasta. No, mikäs siinä.

Makoilimme sängylläni kun Pyry alkoi hipsuttaa selkääni. Hän kuljetti käsiään paitani sisällä, ja kysyi, tuntuiko se hyvältä. Pyysin miestä jatkamaan. Kohta kädet kävivät alempana ja vaatteet vähenivät. Pyry kysyi, tulisiko minulle morkkista. Naurahdin, ja pyysin häntä olemaan ajattelematta sellaista. Sitten hän otti minulta suihin. Suuhommien jälkeen kiepsahdin hänen päällensä. Hipelsin hänen penistään ja kävin mielessäni vertailua viime kertaiseen (sori pojat, it happens). Panimme niin, että minä olin päällä. Nojauduin Pyryyn päin, ja pyysin häntä tulemaan päälleni. "Nyt se on myöhäistä," tyyppi vastasi. Voi vittu. Iski pieni turhautuminen.

Maatessamme ihmettelin ääneen, miten paskaa seksi tällä kerralla oli, kun viimeksi sitä harrastessamme se oli jotain ihan helvetin upeaa. No, ehkä meidän seksuaalinen kemia vain katosi vuosien saatossa. Ehkäpä en vain voinut olla niin innostunut hänestä, kun meiltä puuttui muukin kemia. Tulimme tosi hyvin juttuun silloin joskus.

Aamulla heräsin kellon soittoon, koska minulla oli edessä työvuoro. Kävin suihkussa, minkä jälkeen rupattelimme vielä lusikassa toistemme kanssa. Ei pussailua. En tiedä, olisko Pyry halunnut, sillä hän katseli minua kun yritin vielä torkkua. Lähdimme yhtä matkaa pois luotani. Illalla hän vielä jututti minua facebookissa. Ei mitään erikoista. En tiedä, olisiko tämä kannattanut jättää tekemättä.

Päivän olin innoissani siitä, että olimme flirttailleet K:n kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti