keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Ex-factor

Olen saanut nauttia L:n seurasta varsin niukalti. Meillä ei ole ollut yhteisiä koulutunteja eikä työvuoroja. En osaa sanoa, onko kiinnostusta enää ilmassa, kun en ole tavannut kyseistä herraa.

Nyt olen huomannut hänen hengailevan entisen tyttöystävänsä kanssa. Se ei tiedä hyvää - ainakaan minun kannaltani. Niinpä olen päättänyt luopua pelistä. En pidä taistelemisesta, mitä suhdeasioihin tulee. Lisäksi eksässä kiinni oleva mies on yhtä haluttava kuin äidin luona asuva mies. Huvittavaa sinänsä, kun itsekin olen vähän haikaillut entiseni perään, vaikka järkikin sanoo sen olevan täysin hyödytöntä.

Seuraavat viikot tulevat olemaan ihan superrrkiireisiä, joten miesjahti saa väistyä ajatuksista. Kovasti kyllä haluaisin tavata jonkun ihastuttavan poitsun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti