torstai 5. heinäkuuta 2012

Pieni askel ihmiskunnalle, mutta suuri askel minulle

K on pyörinyt ajatuksissani koko viikon. Olen myös vähän potkinut itseäni siitä päähän, etten heti toiminut ja antanut miehelle numeroani. Tässä vaiheessa minun täytyy kiittää erääseen aikaisempaan postaukseen kirjoittanutta Anonyymiä, joka yhdessä erään ystäväni kanssa takoi päähäni vähän järkeä. On kovin virkistävää saada täysin ulkopuolisen ihmisen näkökulma asioihin, kun itse on epävarma. Olen vuosien mittaan kasvattanut sellaisen puolustusmekanismin, etten oikein osaa näyttää tunteitani tai uskalla tehdä aloitteita, jos olen _oikeasti_ kiinnostunut.

Tarpeeksi pohdittuani asiaa kirjoitin muutaman viestin K:lle. Muotoilin yhteensä varmaan kolme viestiä uudestaan. Jokainen niistä sisälsi puhelinnumeroni. Sitten soitin vielä ystävälleni, joka käski minun ilman muuta laittamaan yhden niistä eteenpäin. Muotoilin viestin taas uudestaan. Pyysin toista kaveria lähtemään kanssani lenkille, minkä jälkeen painoin "lähetä"-nappia. Sitten pistin juoksuksi.

Nyt täällä jännäillään kakat housussa, mitä tuleman pitää. Viesti oli suhteelisen neutraali, mikä sopii tälle vaikealle luonteelleni, mutta olen silti itsestäni ylpeä. Kai se nyt osoitti kiinnostustani, kun lähes viikkoa myöhemmin ilman mitään puhetta laitan vain miehelle numeroni?

Pakko vielä kiitellä, että kommenttibokseissa on viimeaikoina ollut elämää. Se piristää kovasti päivääni!:)

4 kommenttia:

  1. Jei, huippua että uskalsit laittaa viestiä. Enemmänhän siinä on hävittävää, jos ei mitään yritä. :) Pidähän meidät ajantasalla miten tarina jatkuu.

    VastaaPoista
  2. Ilman muuta pidän ajan tasalla. :) Toistaiseksi ei ole kuulunut mitään, mutten ole uskaltanut käydä facebookissa viestini jälkeen. Toisaalta uskon myös, ettei hän välttämättä ole sitä vielä nähnyt, sillä kyseinen miekkonen ei hirveästi viihdy netin ihmeellisessä maailmassa.

    Toivoin, että olisin tavannut K:n kun olin eilen istuskelemassa, mutta häntä tai yhteisiä kavereita en nähnyt. :<

    VastaaPoista
  3. Minä olen blogejasi jokusen vuoden seuraillut, mutta mitään "vaikeata luonnetta" niistä en kyllä tunnista. Miksi esittäisit täällä helpompaa kuin muka oikeasti olet? En ymmärrä.

    VastaaPoista
  4. Tapsa: Useat miehet ovat sanoneet, että kiinnostustani on hankala lukea. Täällähän minä voin ja uskallan hehkuttaa jotakuta pilviin, mutta ilmeisesti livenä olen välillä aika pidättäytyväinen. Mutta sekin niin riippuu tilanteista ja ihmisistä.

    Mutta virheistäni (toivottavasti) oppineena yritän nyt olla hiukan selvempi, vaikken aina oikein pettymyksen pelossa uskallakaan toimia.

    VastaaPoista