sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Tanssit

Podin tässä yksi päivä elämäni suurinta krapulaa ja siihen päälle morkkista. Ilta ei ollut kummoinen, mutta tuli kumottua muutama shottilasi liikaa. Sitten olin avautunut joistain asioista eräälle työkaverilleni. Vaikka seuraava päivä olikin ihan helvetillinen, sain kuin sainkin itseni jaloilleni sipsin ja loikkarin voimalla. Kohta oli uuden nousun aika.

Sinä iltana sain omakohtaisesti kokea vähän vanhanaikaisemman pariutumisrituaalin. Pohjustuksena täytyy sanoa, että tämä toiminta ei ollut minun ideani. Olen vain vaikutuksille altis. Mutta niin minä puin päälleni hamosen, punasin huulet, kiharsin ponihännän ja hain käteistä automaatilta. Ystävän kehotuksesta laitoin mukavat kengät jalkaan. Sitten suuntasimme neitosten kera lavatansseille! Kaveri oli, joka on kieränyt ympäri Suomea lavatansseissa, oli illan kuskimme. Loivariskumpan ja rohkaisu-crowmoorin jälkeen menimme etiketin mukaan notkumaan naisten nurkkaan. Oli sekahaku ja jänskätti! Kohta minua pyöritti joku parkettien partaveitsi tuskissaan, kun en pysynyt askelissa mukana. Kolmas biisi sujui mielestäni jo ihan hyvin. Mies oli oikein mukava, ja hän antoi erilaisia vinkkejä. Valitettavasti iältään kyseinen herra olisi sopinut ennemmin äidilleni. Seuraavaksi minua hakikin tanssimaan suurinpiirtein ikäiseni ja jopa söpö Oikeustieteilijä. Olin vähän yllättynyt ikäjakaumasta, koska tanssimassa oli aika paljon nuoria tapaksia. Illan aikana minulla oli parina monenmoista pyörittäjää. Oli mukavaa, mutten tiedä, oliko tuo ihan minun juttuni. Voisin kuitenkin lähteä kysyttäessä uudestaan.

Kun lähdimme tanssipaikasta, koimme että ilta oli liian nuori päätettäväksi. Niinpä suuntasimme vielä perusbaareihin. Päätin sen illan aikana, että alan käyttämään huulipunaa useammin, sillä koin saavani enemmän katseita kuin ennen. Tapasin myös herra K:n baarissa. Hän vaikutti silminnähden ilahtuneelta nähdessään minut. K tuli juttelemaan, ja höpöttelimme aika paljon. Ajattelin aikani vihdoinkin koittaneen! Promillerajamme eivät kuitenkaan ehkä kohdanneet toivotulla tavalla. Minun skumppalasi ja kaksi siideriä vastaan kaikki ne soossit, mitä K oli ehtinyt juoda. Kohta herra joraili tanssilattialla pahemmin kuin aikaisemmin tapaamani humppamiehet. Lattialta K löysi myös seurakseen jonkun mujun, joka taas oli selkeästi saanut nautintoaineita. Sen huojumisen perusteella luulen tanssiparin jatkaneen iltaa kahdestaan. Tämän oivalluksen ja siitä seuranneen vitutuksen perusteella päätin lähteä kotiin.

Mitä tästä opin? Helluntaikirous ei särkynyt, ja tuli kuiva kesä kaikesta yrityksestä huolimatta. On myös huomattu, että libidoni ei motivoi minua yhdenillan juttuihin niin kuin joskus pari vuotta sitten. Ehkä minusta on tullut vanha. Toisaalta pari edelliskertaista panoa ei ollut niin mahtavia, että ne olisivat saaneet janoamaan lisää.

2 kommenttia:

  1. Minä opettelin tanssimaan vähän kolmenkympin jälkeen. Miehet eivät voi mennä suoraan tanssimaan, koska vienti ei onnistu ellei tiedä mitä tekee. Naisten osa on siinä mielessä helpompi, että riittää kun oppii seuraamaan. Kun en tuntenut ketään tanssitaitoista niin menin tanssikurssille. Siihen oli kyllä aika korkea kynnys. Omaksi hämmästyksekseni opin tanssimaan ja vieläpä tykkäämään siitä. Paritanssi on siitä erikoinen laji, että tanssista jää hyvä mieli, vaikka se ei ihan putkeen menisikään. Suosittelen!

    VastaaPoista
  2. Valssit suijui ihan hyvin ja sitten se joku (hidas, hidas, nopee, nopee, hidas, hidas, nopee, nopee...). Hauskaa minulla oli, vaikka ei välttämättä kaikkien kanssa. Eräs pyörittäjä oli varsin humalassa, ja meinasin pyörtyä kahdesta syystä: Siitä, että herra pyöritti minua yhden biisin niin nopeasti, että potkin vain toisella jalalla taaksepäin kun toinen jalkani oli vain tukena. Lisäksi hän haisi hyvin paljon viinalle.


    Mutta yhtä kokemusta rikkaampana sieltä lähdettiin! :)

    VastaaPoista