keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Animal Instincts

Miehet taitaa sittenkin olla jonkin tason saalistajia ja kilpailijoita. Nyt kun K on nähnyt minut Brassin kanssa, häntä taitaa kiinnostaa allekirjoittanut vähän enemmän. K nimittäin aloitti naamakirjassa keskustelun kanssani, jossa hän pyysi minua viettämään hänen kanssaan iltaa. Kuitenkin olin päättänyt pitää matalaa profiilia pikkukrapulan takia, ja siksi, että halusin mennä tekemään viimeiset silaukset lopputyöhöni. Niinpä kieltäydyin kutsusta (ja kaduin sitä tottakai heti sen jälkeen). No, juttelimme sen jälkeen vielä hetken ja K taisi vähän vihjailla vielä kutsun olevan voimassa myöhemminkin. Kuitenkin hän on jo tällä viikolla lähdössä jatkamaan opintojaan muualle.

Ai, niin! Annoin väärän numeron Brassille, koska sekoilin suuntanumeron kanssa. :D Mutta itseasiassa näin hänet sattumalta kaupungilla, ja reagoin siihen menemällä piiloon. Minulle tulee välillä tällaisia defenssejä, jos on ollut jotain sutinoita jonkun kanssa.

2 kommenttia:

  1. Se on kummallista miten kilpailijan ilmestyminen kuvioon piristää!

    Näin sieluni silmin tuon tilanteen kaupungilla, jossa piiloudut :oD Carrolsilla oli aikoinaan slogan "Kasva isoksi, älä aikuiseksi!"

    VastaaPoista
  2. Sanoppa muuta!

    Suhdeasioissa olen taantunut kyllä taaksepäin. Tekstiviestien lukeminen on minulle ylitsepääsemättömän vaikeaa, ja sitten on tuo piiloutuminen. :D

    VastaaPoista