tiistai 25. syyskuuta 2012

Babies making babies

Olen vähän pohtinut ehkäisyasioita viimeaikoina. Eräs hyvä ystäväni kummasteli, kun kerroin, että kortsu on unohtunut muutamalla edellisellä kerralla. Olen nimittäin aikaisemmin ollut aika tarkka kortsun käytön suhteen, mutta jotenkin sitä on nyt vähän vähemmälle käytölle. Olen kuitenkin taas haavemaailmoissa liihotellessani shoppaillut pari pakettia Sultaneja.

Kortsut ovat tosiaan viimeaikoina jääneet yöpöydän laatikoihin pölyttymään. Tein jopa inventaarion viime kuussa, ja löysin kuukausi aiemmin vanhentuneen kumin. Olen käyttänyt e-pillereitä tauotta 16-vuotiaasta asti, joten todellista vauvarulettia en ole pelannut. Joskus olen tosin miettinyt, että pitäisi lopettaa pillereiden mussuttaminen, niin ehkä se kumin käyttö tulisi tavaksi. En kyllä luota omaan tahdikkuuteeni sen vertaa, että uskoisin täysin tuohon teoriaan.

Mutta minua mietityttää vähän miekkosten ajatukset asiasta. Vielä ei tule mieleen seksikumppania, joka olisi kysynyt minulta ehkäisymenetelmistäni. Olettavatko miehet, että kaikki naiset popsivat pillereitä, onko usko omien uimareiden tehoihin mennyt vai onko kiiman hetkellä vauvat (ja sukupuolitaudit) viimeiseksi kiiman hetkillä mielessä? Eikö miehiä asia kiinnosta, kun hameväki hoitaa kuitenkin oletetun jälkeläisen. Vai haluavatko miehet alitajuisesti aina vain jatkaa sukuaan? Sen kun tietäisin. Olisipa hauska ottaa yhteyttä muutamaan edelliseen panoon ja kertoa iloisista perheenlisäysuutisista. Kaveri sentäs yritti jotain ehkäisyä tykittämällä mällit tisseille. Muut ovat ihan onnellisesti laukoneet maaliin asti. Ties vaikka sieltä oikeasti olisikin pikku-Sirocco tulossa.

3 kommenttia:

  1. En tiedä puhunko nyt lainkaan samasta asiasta, mutta.. Tähän (korkeaan) ikään mennessä minulle ei ole kertynyt kokemusta "kaadoista". Olen tuntenut jokaisen seksipartnerini vähintään viikkoja ennen ekaa kertaa. Silloin ei ole enää niin kiire, ettei ehtisi puhua myös ehkäisystä ja kaivaa kortonkipakettia esiin. Selvin päinkin olen ollut. Mutta siis: ainakin yksi mies on kiinostunut sekä terveydestään että vahinkolapsien välttämisestä.

    VastaaPoista
  2. voi sirocco, mulla on ihan sama tilanne. Onneksi viimeisimmät ovat itsekin olleet mieluusti käyttämässä kotrsua. Kesällä kuitenkin kortsu oli hajonnut ja pelko oli hyvin suuri, että mitä nyt. Onneksi ei tapahtunut kummempia, vaan edelleen ollaan paksuttomassa tilassa. :)

    VastaaPoista
  3. Tapsa: Itseasiassa laskeskelin vähän miehiä, joita ehkäisyasia on kiinnostanut. Ja olin huomaavivani yhtälön siinä, että samat miehet yleensä halusivat vähän enemmän kuin pelkkää seksiä. Tämä kuulostaa todella masentavalta nyt kun ajattelen, miten uusimman ihastukseni K:n kanssa kävi.

    Elina: Ei kukaan ole minunkaan kohdallani pahemmin mukissut, jos olen kortsua ehdottanut. Kerran on pitänyt muistuttaa kortsusta. Itse en siis oikeasti pelkää raskautta, kun nuo pillerit ovat käytössä ja menkatkin ovat ehtineet tulla edellisen kerran jälkeen. Nyt vaan mietityttää miesten ajatukset kortsuasiasta.

    Nyt pitäis vaan oikeasti jättää se kortsuitta huitelu pois!

    VastaaPoista