maanantai 10. tammikuuta 2011

Muutoksia

Uusi alku elämässä ja uusi alku blogissa. Tällä hetkellä minulla on kova kaipuu jonnekin etelään matkustelemaan. Lisäksi pidän kovasti Katja Tukiaisen tyylistä taiteilla. Siispä uusi nimi ja osoite. Postia pohjoisesta. En jotenkin laisinkaan pitänyt edellisestä otsikosta. Jokin siinä mätti ja se oli pitkäkin.

Uusi alku on myös omalla tavallaan elämässäni, sillä ainakin uskon pahimman kiireen olevan ohitse. Viime syksy oli stressaavaa aikaa, sillä koulu vei enemmän aikaa kuin aikaisemmin. Yritin ottaa muita kiinni edellisen vuoden lorvailuissa. Lisäksi työpaikalla on ollut hyvinkin stressaavaa eräiden uudistusten takia. Tein myös paljon työvuoroja. Sitten minulla oli kaukosuhde. Viikot vietin kouluhommien parissa, ja viikonloput töissä ja Juhan kanssa. Luulen, että olin vakavasti palamassa loppuun siinä vaiheessa kun aloin saada kovia ja jatkuvia päänsärkykohtauksia. Ne loppuivat tyystin sinä päivänä kun kävin viimeisessä tentissä.

Nyt olen saanut vähän lomailtua. Tiedättekö mitä? Haluni ovat palanneet. Syksyllä ei oikein kiinnostanut, mikä vähän huolestutti, koska libidoni on aina ollut - erittäin terve? Nyt tekisin mieli nylkyttää jokaista vastaantulijaa ja pylväikköä. Toistaiseksi olen hillinnyt itseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti