perjantai 21. tammikuuta 2011

Postia pohjoisempaa

Olen entisen poikaystäväni kanssa hyvissä väleissä. Puhun nyt ihan ensimmäisestä poikaystävästäni Eksästä. Kun näemme, voimme heittää läppää. On kyllä myönnettävä, että välillämme on aika paljon seksuaalista jännitettä, vaikkemme oikeastaan flirttaile.

Nyt minulla on uusi eksä, Juha. En oikein tiedä, miten pitäisi suhtautua, kun hän juttelee minulle. En tunne olevani ilahtunut. Ehkä se johtuu siitä, että ajattelen Juhalla olevan taka-ajatuksia. Luulen hänen toivovan, että minä sanoisin haluavani palata yhteen hänen kanssaan.

Juha otti minuun yhteyttä yksi päivä. Naamakirjassa, tottakai, hän alkoi kysellä kuulumisia. Yritin vastailla hänen viesteihin normaalisti, enkä yhtään tylysti. Juha kertoi löytäneensä paitani, joka oli ollut pitkään hukassa hänen luonaan. Hienoa. Nyt erottuamme hän vasta oikeasti alkoi etsiä sitä. Juha kertoi myös saaneensa siirron samaan kouluun, missä itsekin olen. Sanoin olevani iloinen hänen puolestaan.

Jos totta puhutaan, mielummin en näkisi häntä koululla. Onneksi emme sentään opiskele samaa ainetta. En vain oikeasti haluaisi törmäillä Juhaan nyt lähiaikoina.

2 kommenttia:

  1. Nyt en ole enää kartalla. Teillä oli Juhan kanssa etäsuhde ja tapasitte harvoin, mutta Juhan kaverit pyörivät samoissa baareissa ja Juha samassa koulussa? Ei tarvitse mennä yksityiskohtiin, mutta mitä minä oikein olen sekoittanut?

    VastaaPoista
  2. Juha on asunut samassa kaupungissa kuin minä, ja oikeastaan sen takia tapasimmekin. Hän viettää paljon aikaa täällä päin, koska on on täältä kotoisin. Eli kaveritkin ovat suurimmaksi osaksi täällä. Hän ei oikein viihdy nykyisessä olinpaikassaan ja on sitten hakenut koulusta siirtoa isompiin kaupunkeihin.

    Eli kaukosuhteessa olimme, mutta periaatteessa ensi syksynä tilanne olisi voinut olla toinen. Ehkä ilmaisin itseani sekavasti kirjoituksessa. :)

    VastaaPoista