perjantai 19. elokuuta 2011

Kerta kiellon päälle

Olin aika ihmeissäni edellisen kirjoituksen palautteisiin. Odotin kunnon lynkkausta.

Lähdin viettämään iltaa parin ystäväni kanssa. Seurueeseen piti kuulua myös Kaveri, mutta suunnitelmat pojilla muuttuivat niin, että jäivätkin keskenään saunomaan. Olin hiukan harmissani kyseisestä peruuntumisesta, vaikken aluksi edes tiennyt, että hänenkin olisi pitänyt liittyä seuraan. Porukoidemme taipaleet kuitenkin kohtasivat vielä baarissa. Minulla oli seuraavana aamuna työpäivä, joten otin juomapuolen aika hillitysti. Kaveri kuitenkin halusi tarjota tequilan, eräs toinen salmarin. Äkkiä sitä oltiin juhlafiiliksellä.

Ei ollut laisinkaan vaivaannuttavaa olla Kaverin seurassa. En toisaalta pelännytkään sitä. Pelkäsin enemmänkin, että muut huomaisivat, kuinka kivaa minulla oli hänen seurassaan. Valomerkin jälkeen portsarit saivat ahdistella seurueemme ulos. Jäimme Kaverin kanssa juttelemaan, kun muut vielä jäivät narikkaan ja tupakalle. "Oletko lähdössä jatkoille?" kysyin mieheltä. Hän sanoi, ettei tänään taida olla kenelläkään jatkoja. "Lähdetkö mun kanssa kahdestaan jatkoille?" oli seuraava kysymykseni. Ei tarvinnut toista kertaa kysyä. Sovimme, että minä lähden kotiin, ja hän tulee perässäni. Ei tulisi liikaa kysymyksiä muilta ystäviltä.

Kymmenen minuuttia kotiutumisen jälkeen vilkuilin parvekkeelta alas. Kaksi pissaliisaa kusi naapurini auton takana. Kun he olivat saaneet luonnon tarpeet täytettyä, näin Kaverin alhaalla. Heitin hänelle avaimen. Nauroimme molemmat tytöille, jotka olivat päättäneet virtsata sisäpihalle. Sitten suutelimme. Se tapahtui kuin elokuvissa. Ensin nauroimme. Sitten hiljenimme. Katsoimme toisiamme silmiin sekunnin sadasosan. Sitten olimme toisissamme kiinni. Kaveri peruutti sängylleni ja istuin hänen syliinsä. Vähensimme vaatteita ja nauroimme. Nousimme ylös ja kaveri tuli taakseni. Mies suukotteli niskaani ja riisui alusvaatteeni.

Hiplattiin, pantiin, juteltiin, kävimme suihkussa. Järjestystä tai määriä en muista. Kaikki vain soljui eteenpäin ja meillä oli hauskaa. Kaveri sanoi, että oli yrittänyt kerätä rohkeutta jutella minulle ja pyytää ulos. Hän sanoi pitävänsä minusta ihmisenä. Tuntui liian riskaabelilta sanoa, että minä pidin hänestä miehenä. Niinpä olin hiljaa ja päästin Kaverin yksin savukkeelle. Sitten hiplailtiin taas. Mies sanoi pitävänsä seksistä kanssani, koska olen niin seksuaalinen. En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta olen kuullut aiemmin jotain saman tapaista. Ehkä se on musta huumorintajuni tai jotain. Minäkin pidin seksistä Kaverin kanssa. Se oli todella vapautunutta. Ihan loistavaa. Edellisen kerran se oli hyvää, mutta nyt se oli sitä potenssiin sata. Suuteleminenkin oli aivan ihanaa. Hipsuttelimme toisiamme ja juttelimme pitkään aamuun. Ihan kuin oltaisiin tunnettu aina.

Nukuin pari tuntia, ja sitten en saanut enää unta. Vainoharhat ja morkkis iski. En pystynyt nukkumaan, joten viihdytin itseäni silittelemällä unikaveria. Hän taisi tajuta, ettei kaikki ole hyvin, joten juteltiin tilanteesta. Kaveri rauhoitteli minua ja pystyin taas nukahtamaan. Mietin, että onneksi olin tilanteessa juuri kyseisen miehen kanssa. Joku toinen ei olisi murehtinut minun mietteitäni.

Kello oli herättämässä pari tuntia ennen töihin lähtöä. Kävin suihkussa ja laittauduin. Sen jälkeen pujahdin takaisin Kaverin kainaloon. Hempeiltiin hetki ennen kuin mieskin päätti lähteä suihkuun. Peseydyttyään Kaveri puki vaatteensa päälleen, mietti lähtöä hetken, ja riisui taas. Hän sormetti minua pitkään. Se oli vahinko, sillä mies ei omien sanojensa mukaan osannut lukea asianomaisen reaktioita. Hyvä minulle.

Ennen lähtöä hipsuttelimme ja juttelimme. Kaveri sanoi, mitä harvemmin tapaamme, sitä suurempi todennäköisyys on, että juttu säilyy salaisuutenamme. Aikaisemmin hän oli sanonut haluavansa tulla luokseni vielä töitteni jälkeen. Minua harmitti, mutta tajusin hänen olevan oikeassa. Ei meidän tarinasta voisi ainakaan nyt tulla mitään. Sitä paitsi Kaveri on muuttamassa töiden perässä muualle. Luulen, että kyseinen keskustelu oli toistaiseksi tämän suhteen viimeinen. Se oli hyvä päätös. Olen kuitenkin aika varma, että tapaamme vielä samoissa merkeissä. Ehkä vielä ennen hänen muuttoaan. Ehkä vasta vuosien päästä. Minulla on vain sellainen tunne, ettei tämä ollut aivan lopullista.

Kaveri lähti luotani ensin. Ennen lähtöä suutelimme pitkään. Siinä oli sellaista viimeisen suudelman meininkiä.

3 kommenttia:

  1. Kateellisena olen lukenut muutamaa postaustasi. Itse haaveilen tuon kaltaisesta tilanteesta (siis että harrastaisin itse moista). Onnittelen.

    VastaaPoista
  2. Se oli kyllä niin kivaa, että pakkohan se oli olla jotain kiellettyä. :)

    VastaaPoista
  3. kielletyt jutut ovat niin parhaimpia..;)

    VastaaPoista