lauantai 19. helmikuuta 2011

Mies - etsitkö naista?:D

Olen alkanut pohtia, minkälainen mies on minulle unelma. Seurustelusta mielipiteenä tällä hetkellä on, että mikäli joku jalat alta vievä tulee kohdalle, annan mennä. Pelkästään läheisyyden takia en halua mitään riippakiveä.

En osaa sanoa ulkonäössä sitä tekijää, joka yhdistää ihastuksiani. Silti kaverini voivat sanoa jonkun olevan minun näköiseni mies. Itse sanoisin pitäväni hoikista ja tyylikkäästi pukeutuvista miehistä. Sellaisista persoonallisen näköisistä. Eräs ystäväni sanoi, kuinka minulla on silmäfetissi.

Persoonaltaan ihastuksen kohteet ovat lähes aina olleet hiukan ujoja. Sellaisia, jotka eivät halua olla huomion keskipisteenä. Niitä, joihin tutustuu paremmin vasta vähän ajan päästä. En oikein pidä suunsoittajista. Mutta haluan, että kahdestaan juttu luistaa hyvin. Haluan älykkään miehen, jolla on tavoitteita elämälle. Voi olla yritysjohtaja, postinkantaja tai rokkari, kunhan on ylpeä siitä mitä tekee. Kunhan on jotain kunnian himoa. Muuta sisältöä elämälle kuin ryyppääminen tai perheen hankkiminen. Haluan miehen, joka nauraa minun kummallisille ja härskeille vitseille. Tarvitsen miehen, joka on itsevarma. Sellaisen, joka ei ole kuitenkaan liian ylpeä.

En tiedä, kuinka tärkeää seksi on ihmisille, mutta luottamuksen lisäksi se on mielestäni suhteen yksi peruspilareista. En voisi tyytyä ok:hon seksielämään. Se hiukan pelottaa minua, sillä en haluaisi jäädä tuon syyn takia yksin. En kuitenkaan vain pystyisi elämään miehen kanssa, joka ei sytytä minua täysin seksuaalisesti. Ei tarvitse olla taitava rakastaja. Tarvitaan kemiaa ja hauskuutta. Jos en olisi koskaan kokenut täydellistä seksiä, en varmasti osaisi sitä pyytääkään.

Tahtoisin miehen, joka pitää ulkoilusta ja matkustelusta. Sellaisen, joka mielummin kävelee kuin kulkee ratikalla. Ainakin kauniilla ilmalla.

Haluaisin miehen, joka on hulluna minusta. Hulluna siitä, mitä sanon, miltä näytän ja mitä olen.

4 kommenttia:

  1. Eikö kukaan ilmoittaudu? Jos olisin edes vähän nuorempi, niin minä olisin laittanut hakemuksen sisään jo ajat sitten. Tässä on deitti-ilmoitus naiselta, joka kertoo etsivänsä mukavaa (ehkä vähän ujoa) miestä - mutta pääpaino on seksissä. Eikö sellainen nainen ole juuri se mistä miehet väittävät unelmoivansa? Ja sitten ei kukaan vastaa...

    P.S. Lähetin Siroccolle postia 22.2. Onkohan mahtanut tulla perille?

    VastaaPoista
  2. Minä veikkaan blogini lukijakunnan olevan niin pieni, että mainostukseksi tätä ei voi sanoa. :)

    On tullut perille. Käyn niin harvoin lukemassa kyseisen tunnuksen s-postia, etten ole huomannut lukea.

    VastaaPoista
  3. "Tahtoisin miehen, joka pitää ulkoilusta ja matkustelusta. Sellaisen, joka mielummin kävelee kuin kulkee ratikalla. Ainakin kauniilla ilmalla."

    Entäs jos aloittaa kävelyllä ja ajattelee ettei vittu jaksa ja hyppää ratikkaan?
    Tulee sekä ulkoiltua että matkusteltua.

    VastaaPoista
  4. Ano: Ehkä tää ei ole mikään "deal breaker." Hyväksyn myös syyksi sen, jos on tosi kiire. Ei pidä olla liian nirso, kun ei tässä mitään jonoa ole muodostunut. ;D

    VastaaPoista