keskiviikko 18. tammikuuta 2012

No man's land

Mulla oli vähän paha mieli yhdestä työkuviosta. Tosin se nyt korjaantui parhain päin. :) Kuitenkin rypiessäni itsesäälissä yritin jututtaa facebookissa Kaveria ja lisäksi vielä O-P:tä. No, eipä keskustelua syntynyt kummankaan kanssa. Mikä siinä on, että miehet ei osaa jutella mukavia, vaikkeivät olisikaan kiinnostuneita? Itse olen haudannut toiveiden rippeeni Kaverin suhteen jo monta yötä sitten, emmekä ole olleet yhteyksissä kuukausiin. Silti herra ei voi pitää keskustelua yllä? Tiedän kyllä, että hänen kanssaan on aina ollut hiukan hankala jutella kirjoitusvälineitä käyttäen, mutta ärsyttää silti.

En tajua, minne kiven alle on piilotettu kaikki mukavat ja minusta kiinnostuneet miehet. Olen ilmeisesti niin rupsahtanut, ja 90-lukulaisten sukupolvi on syrjäyttänyt minut. Vielä pari vuotta sitten, kun itse halusin vain yhdenillan juttuja, tuntui, että kosijoita olisi ollut enemmänkin. Olen jo menettänyt toiveeni onnellisesta elämästä parisuhteen ja säännöllisen seksielämän kanssa.

Nimim. siitä on jo kohta 5kk.

2 kommenttia:

  1. Itse osaan jutella mukavia, kun taas naiset eivät osaa. Riippu kait niin ihmisistä.

    VastaaPoista
  2. Ehkä se riippuu siitä, kuka jahtaa ja ketä. Jospa meidän keskustelukumppanit epäilevät, että antavat liikaa toiveita ollessaan mukavia. Tämä on minun teoriani.

    VastaaPoista